03 decembrie 2016

Secret Santa - Blogger edition

Secret Santa - Blogger edition 2016




Salutare tuturor! Astăzi o să fac o postare mai deosebită și anume un anunț. Să nu lungim vorba aiurea și să trecem direct la treabă, pentru că nu mai am răbdare. 


După cum v-ați dat seama din titlu, este vorba de un Secret Santa pe care îl organizăm între câțiva bloggeri. 

Ce vom face? Fiecare dintre cei înscriși aici trebui să facă un cadou unei persoane, fără ca celălalt să știe de la cine primește. Bine, când primește pachetul oricum va afla, dar, până atunci, va fi o surpriză! 

Cine participă? Am reușit să ne adunăm în total 15 oameni, cărora le mulțumesc că mi-au acceptat propunerea și au fost de acord să facă parte din acest proiect:

1 - Andreea (de pe blogul Andreea Pandelea)
2 - Ştefi (de pe blogul Books and Stuff)
3 - Oni (adică eu)
4 - Julia (de pe blogul Cărți cu colți)
5 - Amalia (de pe blogul Cărți la puterea a doua)
6 - Daria (de pe blogul Cărțile nopții)
7 - Cristina (de pe blogul Cristina gătește și citește)
8 - Roxana (de pe blogul Falling in love with books)
9 - Roxi (de pe blogul Gânduri despre cărți)
10 - Simona (de pe blogul Pălărisme)
11 - Alexandra (de pe blogul Pierduți în Literatură)
12 - Răzvan (de pe blogul Răzvan's bookshelf)
13 -Simina (de pe blogul Simina's books)
14 - Dweenie (de pe blogul The fictional universe)
15 - Ioana (de pe blogul Twistinmysobriety)

În perioada Crăciunului, pe fiecare din blogurile mai sus menționate, va apărea un articol-unboxing, în care vă vom arăta ce am primit! Fiți pe fază, Crăciunul e aproape! ;) Până atunci, citiți cââât mai mult! 

4 comentarii: